FERIE 2025
31 stycznia, 2025
HARMONOGRAM REKRUTACJI 2025/2026
6 marca, 2025

 

 

 

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W MILANÓWKU

  1. PIASTA 14

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN

REKRUTACJI DO SZKOŁY

NA ROK SZKOLNY

2025/2026

 

 

 

  • 1.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. Poz. 1082 ze zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie

przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz.U.2022.2431).

  1. Zarządzenie NR 11 Mazowieckiego Kuratora Oświaty z dnia 30 stycznia 2025 r.

w sprawie ustalenia terminów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół

ponadpodstawowych, branżowych szkół II stopnia, szkół policealnych

i szkół dla dorosłych na rok szkolny 2025/2026.

 

  • 2.

Postanowienia ogólne

  1. Postępowanie rekrutacyjne dotyczy rekrutacji do Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku.
  2. O przyjęcie do klasy pierwszej 4-letniego liceum ogólnokształcącego mogą ubiegać się absolwenci 8-letniej szkoły podstawowej.
  3. Rekrutacja do szkoły prowadzona jest z wykorzystaniem systemu informatycznego NABÓR OPTIVUM FIRMY VULCAN.
  4. Kandydat składa wniosek do naszej szkoły, jeżeli jest to szkoła jego pierwszego wyboru, po założeniu swojego konta w systemie i wybraniu preferencji szkół i oddziałów;

 

 

  • 3.

Szkolna Komisja Rekrutacyjna

  1. W celu przeprowadzenia rekrutacji do klas pierwszych Dyrektor Szkoły powołuje Szkolną

Komisję Rekrutacyjną.

  1. Szkolna Komisja Rekrutacyjna:
  2. a) podaje informację o warunkach rekrutacji,
  3. b) przeprowadza postępowanie rekrutacyjne, zgodnie z kryteriami określonymi w regulaminie,
  4. c) ogłasza listę kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia, oraz informację o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu kandydata, a także najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia,
  5. d) ogłasza listę kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych (lub informację o liczbie wolnych miejsc) oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia,
  6. e) sporządza protokół postępowania rekrutacyjnego.

 

  • 4.

Dokumenty

  1. Wymagane:
  2. a) Wniosek o przyjęcie (wydrukowany z Systemu) potwierdzony podpisem kandydata oraz prawnego opiekuna.
  3. b) Kopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz kopia zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty, poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły.
  4. W przypadku podjęcia decyzji o wyborze szkoły:
  5. a) oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
  6. b) oryginał zaświadczenie o wynikach egzaminu,
  7. c) 2 zdjęcia,
  8. Dodatkowe (tj. takie, które kandydat może dołączyć, jeśli chce z nich skorzystać)
  9. a) zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych lub tytułu laureata konkursów przedmiotowych o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim,
  10. b) zaświadczenie o przysługujących preferencjach w przypadku jednakowej liczby punktów

(§ 6):

  • oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,
  • orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.),
  • prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
  • dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą
  • opinię wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym publiczną poradnię specjalistyczną, w sprawie pierwszeństwa w przyjęciu ucznia z problemami zdrowotnymi,
  1. c) Dokumenty, o których mowa w p. a) oraz p. b) są składane w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego odpisu lub wyciągu z dokumentu.
  2. d) Dokumenty, o których mowa w p. a) oraz p. b) mogą być składane także w postaci kopii

poświadczanej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.

  1. e) Oświadczenia, o których mowa w p. a) oraz p. b) składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest

obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy

odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje

pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

  1. f) Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego.
  2. g) W procesie rekrutacji uwzględniane będą tylko dokumenty złożone na pierwszym etapie

rekrutacji.

  • 5.

Zasady ogólne rekrutacji

  1. Kandydaci do klas pierwszych składają w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru

kwestionariusze – wnioski wydrukowane z Systemu wraz z niezbędnymi kopiami zaświadczeń (kopie zaświadczeń muszą być potwierdzone przez szkoły, w których są one wymagane).

  1. Szkoła przyjmuje wyłącznie wnioski podpisane przez kandydata i rodziców (prawnych

opiekunów).

  1. W Systemie Elektronicznym:
  2. a) kandydat określa pozycję swoich preferencji przyjęcia do danego oddziału,
  3. b) każdy z kandydatów zostaje przydzielony tylko do jednego z preferowanych oddziałów lub nie zostaje przyjęty do żadnego oddziału, jeśli do żadnego ze wskazanych oddziałów nie uzyskał wystarczającej liczby punktów zapewniających mu przyjęcie,
  4. c) jeżeli kandydat uzyskał liczbę punktów uprawniającą go do przyjęcia do większej liczby

oddziałów – zostaje on przydzielony do tego i tylko do tego oddziału, który określił jako

najbardziej przez niego preferowany,

  1. d) kandydat, który zostanie zakwalifikowany do przyjęcia do oddziału, nie będzie umieszczony na listach do przyjęcia do oddziałów o niższych preferencjach, choćby spełniał kryteria przyjęć do tych oddziałów.
  2. Kandydat ubiegający się o przyjęcie do szkoły składając dokumenty, posługuje się kopiami

świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o szczegółowych wynikach

egzaminu, poświadczonymi przez dyrektora szkoły, do której uczęszczał. Kandydat składa

jedną kopię dokumentów do szkoły pierwszego wyboru.

  1. Kandydat umieszczony na liście przyjętych do danej szkoły składa oryginały świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu.
  2. Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi w terminie ustalonym przez Kuratora Oświaty.
  3. Warunkiem przyjęcia do szkoły jest dostarczenie oryginałów dokumentów w terminie określonym w terminarzu.
  4. O przyjęciu kandydata do klasy pierwszej decyduje uzyskana przez niego w wyniku

postępowania rekrutacyjnego lokata na liście kandydatów do liceum.

  1. O przyjęciu do klasy pierwszej ucznia powracającego z zagranicy decyduje Dyrektor Szkoły.
  2. Niezłożenie w odpowiednim terminie któregokolwiek z wymaganych dokumentów

określonych w § 4 pkt 1, spowoduje niedopuszczenie kandydata do postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku braku zaświadczeń i opinii, o których mowa w § 4 pkt 3 –

nieuwzględnienie tych osiągnięć i uprawnień w procesie rekrutacyjnym.

  1. Złożenie oryginału świadectwa i pozostałych dokumentów w terminie określonym w terminarzu jest potwierdzeniem wyboru naszej szkoły i podstawą do umieszczenia na liście przyjętych do liceum.
  2. Kandydaci w trakcie postępowania rekrutacyjnego otrzymują za swoje osiągnięcia liczbę

punktów określoną w § 7.

  1. O kolejności na liście kandydatów do liceum decyduje suma punktów uzyskanych przez

kandydata w wyniku postępowania rekrutacyjnego.

  1. W przypadku uzyskania przez kandydatów tej samej liczby punktów stosuje się ustalenia

zawarte w § 6.

  1. Liczbę kandydatów przyjętych określa Dyrektor Szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym.

 

  • 6.

Pierwszeństwo w przyjęciu do szkoły

  1. Laureat lub finalista ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej oraz laureat konkursu

przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim są przyjmowani do szkoły

w pierwszej kolejności.

  1. W przypadku większej liczby kandydatów niż liczba wolnych miejsc w szkole, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie następujące kryteria:
  2. a) wyniki egzaminu ósmoklasisty;
  3. b) wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej oceny z języka

polskiego i matematyki oraz z dwóch obowiązkowych zajęć edukacyjnych ustalonych

przez dyrektora danej szkoły jako brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

do danego oddziału;

  1. c) świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem;
  2. d) szczególne osiągnięcia wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej:
  • uzyskanie wysokiego miejsca nagrodzonego lub uhonorowanego zwycięskim tytułem w zawodach wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty albo organizowanych co najmniej na szczeblu powiatowym przez inne podmioty działające na terenie szkoły,
  • osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu;
  1. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania

rekrutacyjnego, na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego przyjmuje się kandydatów

z problemami zdrowotnymi, ograniczającymi możliwości wyboru kierunku kształcenia

ze względu na stan zdrowia, potwierdzonymi opinią publicznej poradni psychologicznopedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej.

  1. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu dana szkoła, nadal dysponuje wolnymi

miejscami, na trzecim etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie kryteria, o których mowa w art. 20c ust. 2. ustawy;

  • 7.

Zasady punktacji w postępowaniu rekrutacyjnym :

  1. Przeliczanie na punkty wyników egzaminu ósmoklasisty:

wynik przedstawiony w procentach z:

  • języka polskiego,
  • matematyki

mnoży się przez 0,35

wynik przedstawiony w procentach z:

  • języka obcego nowożytnego mnoży się przez 0,3
  1. Przeliczanie na punkty ocen z języka polskiego, matematyki i dwóch wybranych

obowiązkowych zajęć edukacyjnych wymienionych na świadectwie ukończenia szkoły

podstawowej:

  • celujący – 18 punktów;
  • bardzo dobry – 17 punktów;
  • dobry – 14 punktów;
  • dostateczny – 8 punktów;
  • dopuszczający – 2 punkty.
  1. Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem – 7 punktów

CHARAKTERYSTYKA KLAS  I  ZAJĘCIA EDUKACYJNE, Z KTÓRYCH SĄ PRZELICZANE PUNKTY

Klasa Profil klasy Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym Zajęcia edukacyjne, z których są przeliczane punkty
1A Humanistyczny Język polski, historia i WOS Język polski, matematyka, język angielski oraz historia lub WOS
1B Matematyczno – informatyczny Matematyka, geografia i informatyka Język polski, matematyka, język angielski oraz fizyka lub geografia
1C Lingwistyczny Język angielski i geografia Język polski, matematyka, język angielski oraz geografia lub drugi język
1D Biologiczno – chemiczny Biologia i chemia Język polski, matematyka, język angielski oraz biologia lub chemia
  1. Przeliczanie na punkty ocen z języka polskiego i matematyki wymienionych na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej w przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do sprawdzianu ósmoklasisty:
  2. a) za ocenę celującą – 35 punktów
  3. b) za ocenę bardzo dobrą – 30 punktów
  4. c) za ocenę dobrą – 25 punktów
  5. d) za ocenę dostateczną – 15 punktów
  6. e) za ocenę dopuszczającą – 10 punktów;
  7. języka obcego nowożytnego:
  8. a) za ocenę celującą – 30 punktów
  9. b) za ocenę bardzo dobrą – 25 punktów
  10. c) za ocenę dobrą – 20 punktów
  11. d) za ocenę dostateczną – 10 punktów
  12. e) za ocenę dopuszczającą – 5 punktów.
  13. Sposób przeliczania na punkty szczególnych osiągnięć ucznia wymienionych na świadectwie ukończenia 8-klasowej szkoły podstawowej:
  14. a) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim

organizowanym przez kuratorów oświaty:

  • tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – 10 punktów,
  • tytułu laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów;
  1. b) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim albo turniejem o zasięgu ogólnopolskim:
  • tytułu finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych objętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 10 punktów,
  • tytułu laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 4 punkty,
  • tytułu finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 3 punkty;
  1. c) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu wojewódzkim

organizowanym przez kuratora oświaty:

  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego –10 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – 7 punktów,
  • tytułu laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
  • tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 3 punkty;
  1. d) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem albo turniejem, o zasięgu ponadwojewódzkim lub wojewódzkim:
  • dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów

artystycznych objętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 10 punktów,

  • dwóch lub więcej tytułów laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej –

7 punktów,

  • dwóch lub więcej tytułów finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej –

5 punktów,

  • tytułu finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych objętych

ramowym planem nauczania szkoły artystycznej –  7 punktów,

  • tytułu laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – przyznaje się 3 punkty,
  • tytułu finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – przyznaje się 2 punkty;
  1. e) uzyskanie wysokiego miejsca w zawodach wiedzy innych niż wymienione wyżej,

artystycznych lub sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu:

  • międzynarodowym – 4 punkty,
  • krajowym – 3 punkty,
  • wojewódzkim – 2 punkty,
  • powiatowym – 1 punkt.
  1. f) W przypadku gdy kandydat ma więcej niż jedno szczególne osiągnięcie w zawodach

wiedzy, artystycznych i sportowych na tym samym szczeblu oraz z tego samego zakresu, wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za wszystkie osiągnięcia wynosi 18 punktów.

  1. g) W przypadku przeliczania na punkty kryterium za osiągnięcia w zakresie aktywności

społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie

wolontariatu, przyznaje się 3 punkty.

  1. Aby za osiągnięcie kandydat otrzymał punkty musi ono zostać wpisane na świadectwo

ukończenia szkoły podstawowej

  1. O wpisie osiągnięć na świadectwo decyduje dyrektor szkoły podstawowej.

 

  • 8.

Rekrutacja uzupełniająca

  1. W przypadku wolnych miejsc Dyrektor Szkoły przeprowadza postępowanie uzupełniające

w terminie do 28 lipca 2025 r.

  1. Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani do przyjęcia do Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku składają podania o przyjęcie do szkoły.
  2. O przyjęciu do szkoły decyduje liczba uzyskanych punktów.
  3. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w postępowaniu rekrutacyjnym stosuje

się zasady wymienione w § 6. Jeśli kryterium to nie jest rozstrzygające, pierwszeństwo mają

kandydaci, dla których nasza szkoła była szkołą pierwszego wyboru.

 

  • 9.

Procedura odwoławcza

  1. W terminie do 25 lipca 2025 r. i 11 sierpnia 2025 r. (w rekrutacji uzupełniającej) można wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
  2. W terminie do 3 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem komisja sporządza uzasadnienie, które zawiera: przyczyny odmowy przyjęcia w tym najniższą liczbę punktów, która upoważniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał.
  3. W terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia można wnieść odwołanie do dyrektora szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
  4. W terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania dyrektor rozpatruje odwołanie.
  5. Na rozstrzygnięcie dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.

 

 

 

  • 10

Szczegółowy harmonogram postępowania rekrutacyjnego

REKRUTACJA ZASADNICZA
CZYNNOŚĆ TERMIN
Złożenie wniosku, w tym zmiana wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna). od 16 maja 2025 r.
do 28 maja 2025 r

do godz. 15.00

Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz złożenie nowego wniosku, w tym zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie,

z uwagi na zmianę szkół do których kandyduje.

UWAGA!

Na tym etapie nie będzie można składać nowych wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału

międzynarodowego, oddziału wstępnego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji oraz do szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych

od 4 lipca 2025 r.

do 8 lipca 2025 r.

do godz. 15.00

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata

warunków poświadczanych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych

okoliczności

do 8 lipca 2025 r.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata

warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym okoliczności zweryfikowanych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) wskazanych w oświadczeniach

(termin wynika z art. 150 ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe)

do 14 lipca 2025 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 17 lipca 2025 r.

do godz. 12.00

Potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, od 17 lipca 2025 r.

od godz. 12.00

do 22 lipca 2025 r.

do godz. 12.00

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów  przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 22 lipca 2025 r.

do godz. 16.00

Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 25 lipca 2025 r.
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

(odbywa się, jeżeli po przeprowadzeniu rekrutacji zasadniczej szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami)

Złożenie wniosku, w tym zmiana wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna) od 23 lipca 2025 r.

do 28 lipca 2025 r.

do godz. 15.00

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata

warunków poświadczanych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych

okoliczności

do 28 lipca 2025 r.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata

warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym okoliczności zweryfikowanych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) wskazanych w oświadczeniach

(termin wynika z art. 150 ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe)

do 4 sierpnia 2025 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 5 sierpnia 2025 r.

do godz. 12.00

Potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału dokumentów od 5 sierpnia 2025 r. od godz.12.00

do 7 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów  przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 7 sierpnia 2025 r.

do godz. 16.00

Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 11 sierpnia 2025 r.

 

  • 11.

Uwagi końcowe

  1. Decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje Szkolna Komisja Rekrutacyjna.
  2. Kwestie sporne rozstrzyga Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1.
  3. Decyzja podjęta przez Dyrektora Szkoły jest ostateczna.
  4. We wszystkich przypadkach nieobjętych niniejszymi postanowieniami decyzję podejmuje

Szkolna Komisja Rekrutacyjna, którą zatwierdza Dyrektor Liceum.

  1. Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.
  2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania

rekrutacyjnego są przechowywane w naszej szkole przez okres roku, chyba, że na rozstrzygnięcie dyrektora została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

 

 

 

 

Milanówek, 27 lutego 2025 r.                                                                 Zatwierdzam
Zbigniew Reluga

gdpr-image
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania tutaj. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z tym.