ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W MILANÓWKU
- PIASTA 14
REGULAMIN
REKRUTACJI DO SZKOŁY
NA ROK SZKOLNY
2025/2026
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. Poz. 1082 ze zm.).
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie
przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz.U.2022.2431).
- Zarządzenie NR 11 Mazowieckiego Kuratora Oświaty z dnia 30 stycznia 2025 r.
w sprawie ustalenia terminów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół
ponadpodstawowych, branżowych szkół II stopnia, szkół policealnych
i szkół dla dorosłych na rok szkolny 2025/2026.
Postanowienia ogólne
- Postępowanie rekrutacyjne dotyczy rekrutacji do Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku.
- O przyjęcie do klasy pierwszej 4-letniego liceum ogólnokształcącego mogą ubiegać się absolwenci 8-letniej szkoły podstawowej.
- Rekrutacja do szkoły prowadzona jest z wykorzystaniem systemu informatycznego NABÓR OPTIVUM FIRMY VULCAN.
- Kandydat składa wniosek do naszej szkoły, jeżeli jest to szkoła jego pierwszego wyboru, po założeniu swojego konta w systemie i wybraniu preferencji szkół i oddziałów;
Szkolna Komisja Rekrutacyjna
- W celu przeprowadzenia rekrutacji do klas pierwszych Dyrektor Szkoły powołuje Szkolną
Komisję Rekrutacyjną.
- Szkolna Komisja Rekrutacyjna:
- a) podaje informację o warunkach rekrutacji,
- b) przeprowadza postępowanie rekrutacyjne, zgodnie z kryteriami określonymi w regulaminie,
- c) ogłasza listę kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia, oraz informację o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu kandydata, a także najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia,
- d) ogłasza listę kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych (lub informację o liczbie wolnych miejsc) oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia,
- e) sporządza protokół postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty
- Wymagane:
- a) Wniosek o przyjęcie (wydrukowany z Systemu) potwierdzony podpisem kandydata oraz prawnego opiekuna.
- b) Kopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz kopia zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty, poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły.
- W przypadku podjęcia decyzji o wyborze szkoły:
- a) oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
- b) oryginał zaświadczenie o wynikach egzaminu,
- c) 2 zdjęcia,
- Dodatkowe (tj. takie, które kandydat może dołączyć, jeśli chce z nich skorzystać)
- a) zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych lub tytułu laureata konkursów przedmiotowych o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim,
- b) zaświadczenie o przysługujących preferencjach w przypadku jednakowej liczby punktów
(§ 6):
- oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,
- orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.),
- prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
- dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą
- opinię wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym publiczną poradnię specjalistyczną, w sprawie pierwszeństwa w przyjęciu ucznia z problemami zdrowotnymi,
- c) Dokumenty, o których mowa w p. a) oraz p. b) są składane w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego odpisu lub wyciągu z dokumentu.
- d) Dokumenty, o których mowa w p. a) oraz p. b) mogą być składane także w postaci kopii
poświadczanej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.
- e) Oświadczenia, o których mowa w p. a) oraz p. b) składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest
obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy
odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje
pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
- f) Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego.
- g) W procesie rekrutacji uwzględniane będą tylko dokumenty złożone na pierwszym etapie
rekrutacji.
Zasady ogólne rekrutacji
- Kandydaci do klas pierwszych składają w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru
kwestionariusze – wnioski wydrukowane z Systemu wraz z niezbędnymi kopiami zaświadczeń (kopie zaświadczeń muszą być potwierdzone przez szkoły, w których są one wymagane).
- Szkoła przyjmuje wyłącznie wnioski podpisane przez kandydata i rodziców (prawnych
opiekunów).
- W Systemie Elektronicznym:
- a) kandydat określa pozycję swoich preferencji przyjęcia do danego oddziału,
- b) każdy z kandydatów zostaje przydzielony tylko do jednego z preferowanych oddziałów lub nie zostaje przyjęty do żadnego oddziału, jeśli do żadnego ze wskazanych oddziałów nie uzyskał wystarczającej liczby punktów zapewniających mu przyjęcie,
- c) jeżeli kandydat uzyskał liczbę punktów uprawniającą go do przyjęcia do większej liczby
oddziałów – zostaje on przydzielony do tego i tylko do tego oddziału, który określił jako
najbardziej przez niego preferowany,
- d) kandydat, który zostanie zakwalifikowany do przyjęcia do oddziału, nie będzie umieszczony na listach do przyjęcia do oddziałów o niższych preferencjach, choćby spełniał kryteria przyjęć do tych oddziałów.
- Kandydat ubiegający się o przyjęcie do szkoły składając dokumenty, posługuje się kopiami
świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o szczegółowych wynikach
egzaminu, poświadczonymi przez dyrektora szkoły, do której uczęszczał. Kandydat składa
jedną kopię dokumentów do szkoły pierwszego wyboru.
- Kandydat umieszczony na liście przyjętych do danej szkoły składa oryginały świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu.
- Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi w terminie ustalonym przez Kuratora Oświaty.
- Warunkiem przyjęcia do szkoły jest dostarczenie oryginałów dokumentów w terminie określonym w terminarzu.
- O przyjęciu kandydata do klasy pierwszej decyduje uzyskana przez niego w wyniku
postępowania rekrutacyjnego lokata na liście kandydatów do liceum.
- O przyjęciu do klasy pierwszej ucznia powracającego z zagranicy decyduje Dyrektor Szkoły.
- Niezłożenie w odpowiednim terminie któregokolwiek z wymaganych dokumentów
określonych w § 4 pkt 1, spowoduje niedopuszczenie kandydata do postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku braku zaświadczeń i opinii, o których mowa w § 4 pkt 3 –
nieuwzględnienie tych osiągnięć i uprawnień w procesie rekrutacyjnym.
- Złożenie oryginału świadectwa i pozostałych dokumentów w terminie określonym w terminarzu jest potwierdzeniem wyboru naszej szkoły i podstawą do umieszczenia na liście przyjętych do liceum.
- Kandydaci w trakcie postępowania rekrutacyjnego otrzymują za swoje osiągnięcia liczbę
punktów określoną w § 7.
- O kolejności na liście kandydatów do liceum decyduje suma punktów uzyskanych przez
kandydata w wyniku postępowania rekrutacyjnego.
- W przypadku uzyskania przez kandydatów tej samej liczby punktów stosuje się ustalenia
zawarte w § 6.
- Liczbę kandydatów przyjętych określa Dyrektor Szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym.
Pierwszeństwo w przyjęciu do szkoły
- Laureat lub finalista ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej oraz laureat konkursu
przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim są przyjmowani do szkoły
w pierwszej kolejności.
- W przypadku większej liczby kandydatów niż liczba wolnych miejsc w szkole, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie następujące kryteria:
- a) wyniki egzaminu ósmoklasisty;
- b) wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej oceny z języka
polskiego i matematyki oraz z dwóch obowiązkowych zajęć edukacyjnych ustalonych
przez dyrektora danej szkoły jako brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
do danego oddziału;
- c) świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem;
- d) szczególne osiągnięcia wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej:
- uzyskanie wysokiego miejsca nagrodzonego lub uhonorowanego zwycięskim tytułem w zawodach wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty albo organizowanych co najmniej na szczeblu powiatowym przez inne podmioty działające na terenie szkoły,
- osiągnięcia w zakresie aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu;
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania
rekrutacyjnego, na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego przyjmuje się kandydatów
z problemami zdrowotnymi, ograniczającymi możliwości wyboru kierunku kształcenia
ze względu na stan zdrowia, potwierdzonymi opinią publicznej poradni psychologicznopedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej.
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu dana szkoła, nadal dysponuje wolnymi
miejscami, na trzecim etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie kryteria, o których mowa w art. 20c ust. 2. ustawy;
Zasady punktacji w postępowaniu rekrutacyjnym :
- Przeliczanie na punkty wyników egzaminu ósmoklasisty:
wynik przedstawiony w procentach z:
- języka polskiego,
- matematyki
mnoży się przez 0,35
wynik przedstawiony w procentach z:
- języka obcego nowożytnego mnoży się przez 0,3
- Przeliczanie na punkty ocen z języka polskiego, matematyki i dwóch wybranych
obowiązkowych zajęć edukacyjnych wymienionych na świadectwie ukończenia szkoły
podstawowej:
- celujący – 18 punktów;
- bardzo dobry – 17 punktów;
- dobry – 14 punktów;
- dostateczny – 8 punktów;
- dopuszczający – 2 punkty.
- Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem – 7 punktów
CHARAKTERYSTYKA KLAS I ZAJĘCIA EDUKACYJNE, Z KTÓRYCH SĄ PRZELICZANE PUNKTY
Klasa |
Profil klasy |
Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym |
Zajęcia edukacyjne, z których są przeliczane punkty |
1A |
Humanistyczny |
Język polski, historia i WOS |
Język polski, matematyka, język angielski oraz historia lub WOS |
1B |
Matematyczno – informatyczny |
Matematyka, geografia i informatyka |
Język polski, matematyka, język angielski oraz fizyka lub geografia |
1C |
Lingwistyczny |
Język angielski i geografia |
Język polski, matematyka, język angielski oraz geografia lub drugi język |
1D |
Biologiczno – chemiczny |
Biologia i chemia |
Język polski, matematyka, język angielski oraz biologia lub chemia |
- Przeliczanie na punkty ocen z języka polskiego i matematyki wymienionych na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej w przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do sprawdzianu ósmoklasisty:
- a) za ocenę celującą – 35 punktów
- b) za ocenę bardzo dobrą – 30 punktów
- c) za ocenę dobrą – 25 punktów
- d) za ocenę dostateczną – 15 punktów
- e) za ocenę dopuszczającą – 10 punktów;
- z języka obcego nowożytnego:
- a) za ocenę celującą – 30 punktów
- b) za ocenę bardzo dobrą – 25 punktów
- c) za ocenę dobrą – 20 punktów
- d) za ocenę dostateczną – 10 punktów
- e) za ocenę dopuszczającą – 5 punktów.
- Sposób przeliczania na punkty szczególnych osiągnięć ucznia wymienionych na świadectwie ukończenia 8-klasowej szkoły podstawowej:
- a) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu ponadwojewódzkim
organizowanym przez kuratorów oświaty:
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – 10 punktów,
- tytułu laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
- tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów;
- b) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim albo turniejem o zasięgu ogólnopolskim:
- tytułu finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych objętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 10 punktów,
- tytułu laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 4 punkty,
- tytułu finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 3 punkty;
- c) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem o zasięgu wojewódzkim
organizowanym przez kuratora oświaty:
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu przedmiotowego –10 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 7 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
- tytułu finalisty konkursu przedmiotowego – 7 punktów,
- tytułu laureata konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 5 punktów,
- tytułu finalisty konkursu tematycznego lub interdyscyplinarnego – 3 punkty;
- d) za uzyskanie w zawodach wiedzy będących konkursem albo turniejem, o zasięgu ponadwojewódzkim lub wojewódzkim:
- dwóch lub więcej tytułów finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów
artystycznych objętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 10 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej –
7 punktów,
- dwóch lub więcej tytułów finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej –
5 punktów,
- tytułu finalisty konkursu z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych objętych
ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – 7 punktów,
- tytułu laureata turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – przyznaje się 3 punkty,
- tytułu finalisty turnieju z przedmiotu lub przedmiotów artystycznych nieobjętych ramowym planem nauczania szkoły artystycznej – przyznaje się 2 punkty;
- e) uzyskanie wysokiego miejsca w zawodach wiedzy innych niż wymienione wyżej,
artystycznych lub sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu:
- międzynarodowym – 4 punkty,
- krajowym – 3 punkty,
- wojewódzkim – 2 punkty,
- powiatowym – 1 punkt.
- f) W przypadku gdy kandydat ma więcej niż jedno szczególne osiągnięcie w zawodach
wiedzy, artystycznych i sportowych na tym samym szczeblu oraz z tego samego zakresu, wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za wszystkie osiągnięcia wynosi 18 punktów.
- g) W przypadku przeliczania na punkty kryterium za osiągnięcia w zakresie aktywności
społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie
wolontariatu, przyznaje się 3 punkty.
- Aby za osiągnięcie kandydat otrzymał punkty musi ono zostać wpisane na świadectwo
ukończenia szkoły podstawowej
- O wpisie osiągnięć na świadectwo decyduje dyrektor szkoły podstawowej.
Rekrutacja uzupełniająca
- W przypadku wolnych miejsc Dyrektor Szkoły przeprowadza postępowanie uzupełniające
w terminie do 28 lipca 2025 r.
- Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani do przyjęcia do Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku składają podania o przyjęcie do szkoły.
- O przyjęciu do szkoły decyduje liczba uzyskanych punktów.
- W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w postępowaniu rekrutacyjnym stosuje
się zasady wymienione w § 6. Jeśli kryterium to nie jest rozstrzygające, pierwszeństwo mają
kandydaci, dla których nasza szkoła była szkołą pierwszego wyboru.
Procedura odwoławcza
- W terminie do 25 lipca 2025 r. i 11 sierpnia 2025 r. (w rekrutacji uzupełniającej) można wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
- W terminie do 3 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem komisja sporządza uzasadnienie, które zawiera: przyczyny odmowy przyjęcia w tym najniższą liczbę punktów, która upoważniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał.
- W terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia można wnieść odwołanie do dyrektora szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
- W terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania dyrektor rozpatruje odwołanie.
- Na rozstrzygnięcie dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.
Szczegółowy harmonogram postępowania rekrutacyjnego
REKRUTACJA ZASADNICZA |
CZYNNOŚĆ |
TERMIN |
Złożenie wniosku, w tym zmiana wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna). |
od 16 maja 2025 r.
do 28 maja 2025 r
do godz. 15.00 |
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz złożenie nowego wniosku, w tym zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie,
z uwagi na zmianę szkół do których kandyduje.
UWAGA!
Na tym etapie nie będzie można składać nowych wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału
międzynarodowego, oddziału wstępnego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji oraz do szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych |
od 4 lipca 2025 r.
do 8 lipca 2025 r.
do godz. 15.00 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata
warunków poświadczanych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych
okoliczności |
do 8 lipca 2025 r. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata
warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym okoliczności zweryfikowanych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) wskazanych w oświadczeniach
(termin wynika z art. 150 ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe) |
do 14 lipca 2025 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
17 lipca 2025 r.
do godz. 12.00 |
Potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, |
od 17 lipca 2025 r.
od godz. 12.00
do 22 lipca 2025 r.
do godz. 12.00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
22 lipca 2025 r.
do godz. 16.00 |
Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia |
do 25 lipca 2025 r. |
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA
(odbywa się, jeżeli po przeprowadzeniu rekrutacji zasadniczej szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami) |
Złożenie wniosku, w tym zmiana wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna) |
od 23 lipca 2025 r.
do 28 lipca 2025 r.
do godz. 15.00 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata
warunków poświadczanych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych
okoliczności |
do 28 lipca 2025 r. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata
warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym okoliczności zweryfikowanych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) wskazanych w oświadczeniach
(termin wynika z art. 150 ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe) |
do 4 sierpnia 2025 r. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
5 sierpnia 2025 r.
do godz. 12.00 |
Potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału dokumentów |
od 5 sierpnia 2025 r. od godz.12.00
do 7 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
7 sierpnia 2025 r.
do godz. 16.00 |
Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia |
do 11 sierpnia 2025 r. |
Uwagi końcowe
- Decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje Szkolna Komisja Rekrutacyjna.
- Kwestie sporne rozstrzyga Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1.
- Decyzja podjęta przez Dyrektora Szkoły jest ostateczna.
- We wszystkich przypadkach nieobjętych niniejszymi postanowieniami decyzję podejmuje
Szkolna Komisja Rekrutacyjna, którą zatwierdza Dyrektor Liceum.
- Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.
- Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania
rekrutacyjnego są przechowywane w naszej szkole przez okres roku, chyba, że na rozstrzygnięcie dyrektora została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.
Milanówek, 27 lutego 2025 r. Zatwierdzam
Zbigniew Reluga
Related